Buitenbeen, elders leven en werken

zondag, oktober 01, 2006

Aangekomen

Oef, aangekomen. Na meer dan 20 uur onderweg, heb ik mijn homeland voor de volgende twee maanden bereikt: Taiwan. Lijkt allemaal nog wat onwezenlijk op dit moment, toch altijd wat onder de indruk van het reizen.

Maar ben wel blij dat ik er eindelijk ben. Die laatste week thuis hoefde voor mij niet meer. In gedachten zat ik al half in Taiwan, had mijn sociale juk al afgeworpen. Toch zat ik nog thuis, feestjes te vieren waar ik in gedachten niet meer bij was. En dan al dat geregel en de stress: heb ik alles mee, krijg ik alles gedaan, gaat het lukken daar in Taiwan, ga ik het er niet te lastig hebben met het alleen zijn.... Eerste opdracht is alvast geslaagd: geen reisziekte gehad en goed aangekomen in Taipei.

2 Comments:

  • Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    By Blogger annelies, at 8:48 a.m.  

  • Dag buitenbeen (*), fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Sorry van gisteren: we waren heel erg druk in de weer, vandaar mijn weinige zeggen in de chat. Maar ik heb je blog dus wel gevonden! Tot binnenkort...!

    (*) Oeps! Ik had eventjes je voornaam gebruikt, dacht er te laat aan dat je dat misschien niet graag had - vandaar deze correctie ;-)

    By Blogger annelies, at 8:51 a.m.  

Een reactie posten

<< Home