Buitenbeen, elders leven en werken

donderdag, november 23, 2006

Verlengd

Het hing al een tijdje in de lucht, maar nu is het echt officieel: in plaats van nu zondag huiswaarts te keren, blijf ik een kleine twee weken langer in Azie hangen.
Na een extra weekje Taiwan vlieg ik op zaterdag 2 december richting Japan. Terugkeren naar Taipei doe ik op donderdagavond 7 december, waar ik de dag nadien alweer vertrek met Belgie als eindbestemming.
Eerlijk gezegd had ik nooit verwacht dat het nog zo in orde zou komen, want de laatste twee weken zag het er allesbehalve goed uit. En met deze planning ben ik best tevreden: dat weekje extra hier laat toe om alles op een rustige manier af te ronden. Bovendien geeft de vijfdaagse in Japan me de mogelijkheid om mijn vrienden daar te bezoeken. Zondag 3 december is alvast volgeboekt. Ik kijk er al naar uit.

1 Comments:

  • De kogel is dus door de kerk...
    Geniet van je laatste week in Taiwan (als het even kan zonder elke avond tot 10-11 uur te werken) en daarna van je (vrienden-)bezoek in Japan.

    By Anonymous Anoniem, at 10:27 a.m.  

Een reactie posten

<< Home