Buitenbeen, elders leven en werken

dinsdag, oktober 31, 2006

Ik ben een Galliër

Sinds vorige week is een nieuwe fase van het project aangebroken: gedaan met de hoogtechnologische technieken, het kernwoord is nu 'creativiteit'. Doel is om zwart op wit te bewijzen dat onze analyses kloppen. Om dat doel te bereiken, is zowat alles toegestaan of wat dacht je anders van volgende beproefde technieken:
- Zandzakken: 40 kg op het dak of liever 60 kg in de koffer; u vraagt, wij gooien.
- Extra verbindingen lassen, plakken, vijzen.
- Overbodige verbindingen gaan eruit, al moeten we ze wegslijpen.
- Touwtje trek: verbind het kofferslot met de gordelspanners en dan goed trekken. Rarara, wat gaat dat geven?

Het gaat er ruw aan toe en dat hoort zo: Neen meneer, ik ben geen Romein, ik ben een Galliër. Heb mijn harnas afgeworpen, mijn wapens naast me neergelegd en doe het nu met de blote vuist.

1 Comments:

  • cool, da wil ik ook wel doen, de theorie in de praktijk testen.

    Groeten
    Broer (middelste)

    By Anonymous Anoniem, at 10:15 a.m.  

Een reactie posten

<< Home