Buitenbeen, elders leven en werken

woensdag, juni 25, 2008

Regenseizoen, deel 2 / Gedaan

Onder striemende regen verlaat ik zaterdagochtend mijn ‘tweede’ vaderland. Ik onthoud van deze trip vooral het routineus werken bij oude bekenden en de party met alle makkers van weleer. Het was best een gezellige trip, een tamelijk rustige trip. Geen onprettige verrassingen, geen stress, gewoontjes.

Tijdens de vlucht huiswaarts overloop ik moeizaam de geplande activiteiten thuis. Twee weken schoof alles naar de achtergrond, stond de agenda geblokkeerd, twee weken was ik van de wereld, in een andere wereld.

Twee weken ook, is het weer tamelijk rustig geweest in Japan. Bij de remonte van het regenseizoen keer ik Japan tevreden de rug toe en lach Belgie tegemoet.

........................................

Gedaan

Alle verhalen zijn niet verteld, daar had ik de tijd niet voor, maar eens thuis houd ik mij aan het principe: de blog gaat op slot. Wie weet, hoor je volgende keer wel meer.....