Buitenbeen, elders leven en werken

woensdag, oktober 11, 2006

Zintuigen

Gehoord - 2Unlimited met Tribal Dance, gisteren in de fitnessclub. Is toch wel het eerste Belgische nummer dat ik hier in Taiwan hoor, hoewel niet echt recent.
Gezien - foto met onderschrift van de Belgische 0110-concerten voor verdraagzaamheid in de krant van vorige week maandag.
Geproefd - wel, veel lekkere dingen gegeten. Van de onsmakelijke dingen zoals kiekepoten onthoud ik mij nog even. Maar, hoewel het eten hier toch wel redelijk vettig is of misschien net daardoor, eet ik duidelijk minder dan thuis. Na een week stond de teller al 1.5 kg lager. Mmmm, 1 week - 1.5 kg, 8 weken - .... naaah, onmogelijk.
Geroken - smog, in Taipei
Gevoeld - 28 graden Celcius overdag, 23 's nachts. Zalig! Wel zeer sterke wind, maar dat neem ik er graag bij. Heb mijn trui alvast onderaan in m'n valies gestopt.