Buitenbeen, elders leven en werken

donderdag, december 07, 2006

Een Japanse zondag

Wat een schitterende zondag! 's Middags aan tafel schuiven bij een Japanse familie voor syabu syabu (zoals fondue, maar dan met bouillon, echt lekker!), toeristisch uitstapje maken, Japanse hot spring bezoeken (is te vergelijken met een sauna complex bij ons), terug naar hetzelfde gezin voor de avondmaaltijd en dan afronden met 'het beste bier van Japan' en een dure fles sake. Wat een gastvriendelijkheid! Gelukkig was ik bij de plaatselijke supermarkt Belgische produkten gaan kopen om uit te delen. En ja hoor, ik mag nog terugkomen. Meer nog, volgende keer hoef ik geen hotel te boeken, mag gerust komen logeren. Niet dat ik dat van plan ben, maar het is toch leuk om horen.
Oh, en of ik geen zin heb om volgend jaar met mijn Aziatische vrienden mee te gaan op reis naar Korea. We zullen wel zien, wie weet. De omweg via Japan was in ieder geval meer dan de moeite.

1 Comments:

  • Leuk! Dit maakt allicht veel goed van de miserie van voortdurende programma- en vluchtwijzigingen!

    By Anonymous Anoniem, at 10:43 a.m.  

Een reactie posten

<< Home